Det blev en hane!

För två kvällar sedan födde våran Lisa en liten hane. Det blev bara en misse denna gången också (3,3,2,1,1) men vi är så glada för det vi får. Vi funderar på namnet Gandalf till den lille parveln. Gandalf Grå såklart. :)

För tillfället är likheterna till en mus slående, men om ungefär en vecka kommer syn och hörsel komma och han kommer vara mer kattlik. :)
Lisa fick också komma med på en av bilderna. På bilden längst ner till vänster är lillen endast några minuter gammal. De resterande bilderna är dagen efter födseln.

Kommentarer
Postat av: AnnSofie Lindgren

Hejsan, såg ditt meddelande på min jobbmobil så jag var tvungen att kolla din blogg!

Han ser så go ut och namnet Gandalf gillar jag eftersom jag alltid har varit ett stort fan av sagan om ringen :-) Ser fram emot att få komma och titta på det lilla underverket. Ha så gott i sommar. AnnSofie

2012-07-07 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0