the last sight of goddess because she's gone

Goddess åkte i fredags till sin nya familj och nu känns huset ödsligt tomt. Inget spring kring fötterna, inget jamande, inget kloande mot bena. Bara tomt. Jag saknar hennes personligheter, hennes ansikte, hennes ögon som sprudlade av gnistrande liv. Jag saknar hennes fluffiga päls och hennes underbara doft. Jag saknar henne. Jag har såklart Lisa, men utan Goddess är blir det ändå inte samma sak. Nu är hon borta.. föralltid. Så just därför, lägger jag ut några sista bilder på Goddess för att hon för evigt ska leva kvar i våra minnen.


Beneath the shining stars...

Beneath the gleaming moon...

When night has healed the scars...

Of the burning noon...

And so I say to you...

I hate posess your heart...

When days hot strife is through...

Bid hate depart...

Forget forgive the scars...

And sleep you will find soon...

Beneath the shining stars...

Beneath the gleaming moon.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today is a gift - that is why called present

Carpe diem, carpe noctem

I seek strength, not to be greater than others but to fight my greatest enemy. The doubt within myself.

Det var allt för Goddess of Destiny. Kanske finner jag sen några gamla bilder på henne som jag lägger ut men det är knappas troligt. Så nu säger vi farväl till henne. Vi får se när vi bestämmer oss att para Lisa nästa gång, uppdatering följer. Kanske lägger upp något på Lisa innan dess. Håll tummarna att det blir många missar. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0